اسپرسوساز نوا 128

ویژگی های اسپرسوساز نوا 128:

  • حجم مخزن آب : ۱.۷
  • سیستم خاموشی خودکار دارد
  • دستگاه نمایش وضعیت: معمولی
  • قابلیت‌ها:امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه با دستگاه : آب جوش اسپرسو ،کافه لاته موکا…
  • قابلیت تنظیم میزان بخار دارد
  • سیستم گرم کردن فنجان دارد
  • فشار بخار : ۱۵
  • سیستم خاموشی خودکار دارد

قیمت محصولات بازرگانی گلستان برای امروزمیباشد.

شماره تماس پشتیبان سایت: 09177509110 شماره تماس کارشناسان  فروش  : 07136211868  07137211867

ساعت تماس: 13-9 و 21-17 روزهای غیر تعطیل ( در روزهای تعطیل ، میتوانید برای پشتیبان سایت پیام بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود )

۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

خرید اینترنتی اسپرسوساز نوا 128:

اسپرسو ساز نوا امروزه یکی از ابزارهای محبوب برای علاقه‌مندان قهوه شده‌اند. با توجه به تنوع مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف و قیمت اسپرسو ساز نوا، انتخاب یک اسپرسو ساز مناسب و با ویژگی‌های دلخواه می‌تواند چالشی باشد. در این مقاله، به بررسی و معرفی اسپرسو ساز نوا 128 با ویژگی‌هایی مانند حجم مخزن آب بزرگ، سیستم خاموشی خودکار، دستگاه نمایش وضعیت، قابلیت تنظیم فاصله لیوان و نازل، نوشیدنی‌های قابل تهیه و قابلیت تنظیم میزان بخار و سیستم گرم کردن فنجان خواهیم پرداخت.

۱. حجم مخزن آب ۱.۷ لیتر:
یکی از ویژگی‌های مهم در اسپرسو ساز نوا  128، حجم مخزن آب آنهاست. مخزن آب با حجم ۱.۷ لیتر در این مدل اسپرسو ساز نوا 128، امکان تهیه قهوه برای مدت طولانی‌تری را فراهم می‌کند. این ویژگی بسیار مناسب برای کاربرانی است که برای تهیه چند فنجان قهوه به صورت متوالی، نیاز به مجدد پر کردن مخزن آب ندارند.

۲. سیستم خاموشی خودکار:
وجود سیستم خاموشی خودکار در اسپرسو ساز نوا 128، یک ویژگی مهم و امنیتی است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بعد از استفاده، دستگاه به طور خودکار خاموش شود و از مصرف انرژی غیرضروری جلوگیری کنید. همچنین، این ویژگی به منظور جلوگیری از حوادث ناخواسته و ایمنی کاربران نیز بسیار حائز اهمیت است.

۳. نمایشگر وضعیت:
نمایشگر وضعیت در اسپرسو ساز نوا 128، به شما اطلاعات لازم را درباره وضعیت دستگاه و فرآیند تهیه قهوه می‌دهد. این چراغ ها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند دمای آب، زمان استخراج قهوه، وضعیت اسپرسو و سایر پارامترهای مربوط به تهیه قهوه است. این ویژگی به شما کمک می‌کند در هر لحظه وضعیت دستگاه را مشاهده کنید و عملکرد آن را کنترل کنید.

۴. قابلیت تنظیم فاصله لیوان و نازل:
یکی از ویژگی‌های مهم در اسپرسو ساز مدل 128، قابلیت تنظیم فاصله بین لیوان و نازل است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد فاصله لازم بین لیوان و نازل را برای استخراج قهوه بهینه تنظیم کنید. با تنظیم درست فاصله، می‌توانید بهترین طعم و عطر قهوه را بدست آورید و از ریزش قهوه خارج از لیوان جلوگیری کنید.

۵. نوشیدنی‌های قابل تهیه با دستگاه:
اسپرسو ساز نوا با ویژگی‌های مذکور، امکان تهیه انواع نوشیدنی‌ها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید آب جوش اسپرسو، کافه لاته، موکا و سایر نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را با استفاده از این دستگاه تهیه کنید. این ویژگی به شما انعطاف بیشتری در تهیه نوشیدنی‌ها و لذت بردن از تنوع طعم‌ها می‌دهد.

۶. قابلیت تنظیم میزان بخار:
قابلیت تنظیم میزان بخار در اسپرسو ساز نوا 128، به شما امکان می‌دهد میزان بخار مورد نیاز برای ساخت قهوه‌های مختلف را تنظیم کنید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد در تهیه قهوه‌های با فوم رقیق یا غلیظ، بهترین نتیجه را بدست آورید و به سلیقه خود بخار قهوه را تنظیم کنید.

۷. سیستم گرم کردن فنجان:
وجود سیستم گرم کردن فنجان در اسپرسو ساز نوا مدل 128، به شما اجازه می‌دهد فنجان را قبل از سرو قهوه گرم کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد قهوه را بهترین دما و دمای مطلوب سرو کنید و از لذت بهتری از قهوه خود ببرید.

۸. فشار بخار ۱۵ بار:
فشار بخار مناسب در اسپرسو ساز نوا 128، یکی از عوامل مهم برای استخراج قهوه با کیفیت است. با فشار بخار ۱۵ بار در این دستگاه، می‌توانید اسپرسویی با کرم غنی و عطری فوق‌العاده تهیه کنید. فشار بخار به شما امکان می‌دهد از قهوه با طعم و عطری متفاوت لذت ببرید و تمام اسپرسو‌های خوبی را تهیه کنید.

۹. سیستم خاموشی خودکار:
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اسپرسو ساز نوا دارای سیستم خاموشی خودکار است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بعد از مدتی از عدم استفاده، دستگاه به طور خودکار خاموش شود. این امر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ایمنی کاربران کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری:
خرید اسپرسو ساز نوا 128 با ویژگی‌هایی مانند حجم مخزن آب بزرگ، سیستم خاموشی خودکار، دستگاه نمایش وضعیت، قابلیت تنظیم فاصله لیوان و نازل، نوشیدنی‌های قابل تهیه و قابلیت تنظیم میزان بخار و سیستم گرم کردن فنجان، یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به قهوه است. با خرید اسپرسو ساز نوا 128، می‌توانید قهوه‌هایی با طعم و عطر بی‌نظیری تهیه کنید و از تنوع لذت ببرید. همچنین، ویژگی‌هایی مانند سیستم خاموشی خودکار و سیستم گرم کردن فنجان، راحتی و ایمنی استفاده را به شما ارائه می‌دهند. با توجه به این ویژگی‌ها، اسپرسو ساز نوا یک انتخاب عالی برای خرید است.

برای خرید این محصول از وب سایت رسمی فروشگاه بازرگانی گلستان،درصورت نیاز به مشاوره برای ثبت سفارش و یا مشکل فنی سایت با ما تماس بگیرید:  09177509110

ساعت تماس : 9-13     17-21

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

برند

nova

رنگ بندی

استیل

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز نوا 128”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.