جارو برقی پاناسونیک 913

ویژگی های جارو برقی پاناسونیک 913 ژاپن

  •  میزان صدا ۶۳ دسی‌بل – دارای نوار پلاستیکی نرم برای محافظت از دیوار
  • نوع جارو برقی:کیسه دار
  • تعداد سری: 3عدد
  • تعداد پارویی:یک عدد
  • محدوده طول کابل برق: ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا:زیر ۶۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • مدل طراحی سیم جمع کن :خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر پر بودن مخزن
  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی دارد
  • گنجایش مخزن جارو برقی:۶لیتر

 

۱۰,۹۸۰,۰۰۰ تومان

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

جارو برقی پاناسونیک MC-CJ913:

با خرید جارو برقی پاناسونیک 913 با قدرت موتور 2000 وات، می‌توان گفت، بهترین مدل جاروبرقی پاناسونیک را  انتخاب کرده‌اید.

این جارو، مشکی و از نوع کیسه دار می باشد که در کشور مالزی مونتاژ می‌شود.

هم چنین به خاطر  قیمت و مشخصات فنی، این جارو که دارای طراحی و دیزاین بسیار کاربردی و زیبایی هم می‌باشد، توانسته جایگاه ویژه‌ای بین خریداران پیدا کند.

طراحی و ظاهر جاروبرقی پاناسونیک 913:

طراحی این جاروبرقی پاناسونیک به گونه ای ست که قابلیت قرارگیری لوازم جانبی در این دستگاه وجود دارد .

دکمه‌های بزرگی که با یک اشاره می‌تواند کار خاموش و روشن کردن جاروبرقی شما و همچنین جمع کردن سیم را به صورت اتوماتیک انجام دهد از جمله ویژگی هایی می‌باشد که در طراحی این نوع از جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک مورد استفاده قرار گرفته است.

به سادگی مقدار مکش دستگاه را به وسیله دکمه بزرگی که به آسانی قابل جابجایی می‌باشد از حداقل تا حداکثر مکش می‌توان تنظیم کرد.

زمانی که شما قدرت مکش این دستگاه را در حداکثر خود قرار می‌دهید به سادگی می‌توان اجسامی که حتی دورتر از سری پارویی جاروبرقی شما قرار دارد را نیز جمع‌آوری کرد.

توجه داشته باشید که قدرت مکش جاروبرقی خود را باید با توجه به سطح، تنظیم کنید به طوری که پارویی به زمین نچسبد.

در این صورت شما مجبور خواهید بود برای حرکت پارویی بر روی زمین فشار بیشتری بیاورید که این باعث آسیب رسیدن به مچ دست و ستون فقرات شماخواهد شد.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم جارو برقی پاناسونیک 913 با قدرت 2000 وات در کشور مالزی تولید می‌شود که به دلیل استفاده از نوع موتور بسیار قدرتمندش همراه با فناوری های روز دنیا، به مرور زمان دچار افت مکش نخواهد شد.

ویژگی‌های خاص جارو برقی پاناسونیک 913

جارو برقی پاناسونیک 913 دارای یک فیلتر بهداشتی برای خروج هوای پاکیزه می‌باشد.

مطمئناً در هنگام جاروکشی دیده اید که ذرات ریز گرد و غبار درون فضای شما پخش می‌شود. با وجود این فیلتر دیگر شما شاهد این اتفاق نخواهید بود.

لازم است به این نکته مهم توجه کنید که وجود همین گردوغبارهای ریزی که بر روی فضا قرار می‌ گیرد به مرور زمان می ‌تواند باعث آسیب رسیدن به مجاری تنفسی شما گردد و ایجاد آلرژی کند. لذا می‌توانید به این مورد در هنگام خرید جاروبرقی پاناسونیک یا دیگر مارک‌های جاروبرقی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این مورد تنها ویژگی نیست که برای توجه به سلامت کاربران در هنگام ساخت جارو برقی پاناسونیک 913 به آن توجه شده است. با نگاهی ساده می‌توانید ببینید که لوله تلسکوپی این دستگاه نیز به گونه‌ای طراحی شده است که افراد در هنگام جارو کشیدن بتوانند اندازه این لوله را بر اساس قد خود تنظیم کنند.

با توجه به کم و زیاد کردن ارتفاع آن از فشار بر ستون فقرات و مچ دست خود جلوگیری کنید چراکه در هنگامی که بدن در وضعیتی نامناسب و نامتعادل قرار گیرد جارو کشیدن به مرور زمان باعث وجود بروز صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیر به ستون فقرات، مچ دست و کتف شما خواهد شد.

بنابراین در این دستگاه لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع به نسبت قد شما تعبیه شده است تا شما بتوانید کار جارو زدن خود را با آسانی هرچه بیشتر انجام دهید.

علاوه بر این موارد لوله خرطومی این دستگاه با چرخش 360 درجه می ‌تواند کار جارو کردن را در شعاع عملکرد بالا برای شما تامین کند.

حتما شنیده اید که جاروبرقی پاناسونیک ژاپن مدل‌های بسیار مناسبی دارد که با طول عمر بالا و کیفیت زیادش می‌تواند کارایی هر چه تمام‌تر را در زمان استفاده برای شما تامین کند.

همان طور که گفتیم این محصول در کشور مالزی تحت لیسانس کشور ژاپن تحت نظارت مستقیم مهندسین این شرکت تولید شده است و تمامی موارد مهم در ساخت و طراحی این جاروبرقی به گونه‌ ای در نظر گرفته شده است که راحت ترین جاروکشی را برای شما تامین کند.

وزن جارو برقی پاناسونیک 913:

در اینجا می‌توانیم به وزن و حرکت روانجارو برقی پاناسونیک 913 اشاره کنیم. این دستگاه 6 کیلوگرم می باشد اما آن چه که باید شما بدان توجه کنید این است که شما برای جارو کردن خانه خود جارو را بر دستان خود حمل نمی کنید و کاری که انجام می دهید کشیدن جاروبرقی در هنگام کار با آن است.

با نگاهی ساده به طراحی این دستگاه می‌بینید که چرخ‌‌های بزرگی در دو طرف راست و چپ آن طراحی شده است که با کمک چرخ دیگری که در زیر دستگاه و با قابلیت چرخش 360 درجه طراحی شده است، حرکتی بسیار روان و آسان را برای جابجا کردن تامین می‌نماید به طوری که شما متوجه وزن جاروبرقی نخواهید شد.

از دیگر مشخصات جزئی و طراحی خارجی این مدل از جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک که بگذریم، می‌رسیم به سطح صدای تولیدی این دستگاه که یکی از معیارهای مهم افراد در زمان خرید جاروبرقی محسوب می شود.

از همین رو شرکت پاناسونیک برای کاهش صدای این جاروبرقی از یک عایق صوتی در موتور این مدل استفاده کرده است به همین دلیل میزان صدای این جاروبرقی پاناسونیک در بالاترین سطح قدرت مکش خود تنها 63 دسی ‌بل است.

در واقع در هنگام روشن بودن دستگاه شما صدای آزار دهنده‌ای را نخواهید داشت و می‌‌توانیم این مدل را در دسته جارو برقی‌های کم صدا یا همان جاروبرقی سوپر سایلنت برشماریم.

قیمت جارو برقی پاناسونیک 913:

در میان قیمت‌های گزافی که برای جارو برقی‌ها در نظر گرفته شده است، جارو برقی پاناسونیک 913 از قیمت کاملا مناسبی برخوردار بوده و شما می‌توانید این جارو برقی را با کمتری قیمت از فروشگاه بازرگانی گلستان خریداری کنید.

خرید اینترنتی جارو برقی پاناسونیک 913:

شما عزیزان می‌توانید برای خرید جارو برقی پاناسونیک 913 از فروشگاه اینترنتی معتبر بازرگانی گلستان دیدن کرده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره یا بروز هر گونه مشکل با ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی پاناسونیک 913”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.