بازگشت به محصولات
سرخ کن فیلیپس 9270
سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 سفید قیمت اصلی ۷,۵۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

زودپز روگازی 7و 5 لیتری مایر مدل Maier MR-2323

ویژگی های زودپز روگازی 7و 5 لیتری مایر مدل 2323:

Meier twin pressure cooker model MR2323

  • کارایی: روگازی
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • جنس دسته : پلاستیک عایق
  • ظرفیت: 5 و 7 لیتر
  • جنس در پوش : استیل ضد زنگ
  • دارای درب  شیشه پیرکس
  • دارای سبد بخارپز
  • سازنده : چین ( تحت لیسانس آلمان )

تماس بگیرید

ناموجود

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

قیمت وخرید زودپز دوقلو روگازی مایر مدل MR2323

زودپزهای خانگی چند سالی است که توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرند و کار آشپزی را بسیار ساده و سریع کرده اند. با استفاده از زودپزهای روگازی می توانید غذاهای متنوع را بدون دردسر در مدت کوتاه آماده کنید و در روزهای پر مشغله از خوردن یک غذای خانگی سریع و آسان لذت ببرید.

زودپزها می توانند در مجالس و مهمانی ها نیز به شما بسیار کمک کنند و انواع مواد غذایی را سریعا مغز پخت کنند و آن ها را برای مراحل بعدی پخت و پز آماده نمایند. این زودپزهای خانگی انواع مختلفی دارند که توسط برند های لوازم خانگی تولید و به بازار عرضه می شوند در بین این مدل های متنوع ما زودپز دوقلو روگازی 2323 از برند مایر را انتخاب کرده ایم و امروز قصد داریم این محصول را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن را به طور کامل شرح دهیم.

این زود پز MR2323 به صورت دو تیکه است و شامل یک قابلمه و یک زود پز است که می توانید از آن ها به طور همزمان روی شعله های گاز استفاده کنید. زودپزهای رو گازی در مقایسه با زودپزهای برقی مزایا و معایبی دارند که هر فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند یکی از این محصولات را خریداری کند.

این زودپز رو گازی مایر از دارای بدنه ای محکم و مقاوم از جنس استیل ضد زنگ است که در برابر تغییرات محیطی دوام بالایی دارد و می تواند برای مدت طولانی کارکرد عالی را در اشپزخانه ارائه کند. قابلمه این محصول نیز از جنس استیل ضد زنگ است که امکان پخت انواع مواد غذایی را به شما می دهد و به خاطر جنس استیل که دارد نظافت و تمیز کردن آن بسیار ساده است و مواد غذایی به آن نمی چسبند. درب زودپز از جنس استیل است و دستیگره های آن پلاستیکی هستند که عایق گرما می باشند و ایمنی لازم را برای کاربر هنگام آشپزی فراهم می کنند، همچنین سیستم قفل روی درب این محصول قرار دارد که در هنگام کار کردن به طور کامل درب زودپز قفل می شود و از ورود و خروج هوا به داخل زودپز جلوگیری می کند.

درب قابلمه شیشه پیرکس نشکن است که در برابر حرارت و گرما مقاوم می باشد و دستگیره های پلاستیکی عایق گرما آن امکان کاربری آسان را به شما می دهند. به طور کلی جنس، ابعاد و اندازه هر دو محصول بسیار عالی می باشد و می توانند کار آشپزی را برای شما ساده و لذت بخش کنند.

زودپز دوقلو MR2323 ترکیبی از دو رنگ نقره ای و مشکی است که یک ظاهر ساده و شیک به آن می بخشد که به سادگی با همه دکوراسیون ها هماهنگ می شود، از نظر طراحی نیز این محصول دارای یک طراحی جمع و جور و مناسب است که امکان جاگیری آن در کابینت و کشوها فراهم می شود و روی اجاق گاز فضای کمی را اشغال می کنند.

این زودپز روگازی مایر یک محصول خانگی مناسب برای استفاده و تهیه غذا برای خانواده ها و مجالس و مهمانی ها است و گنجایش مناسب را برای انجام اینکار دارد. زودپز مایر 7 لیتر ظرفیت دارد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و قابلمه محصول 5 لیتر گنجایش دارد که این قابلمه هم حجم قابل توجهی از غذا را در خود جای می دهد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. علاوه بر حجم مناسب و جنس عالی این زودپز رو گازی کاربری ساده ای دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند و غذاهای متنوع را با آن آماده کنند و در تهیه دستور پخت های مختلف از آن کمک بگیرند. همراه این زودپز دوقلو مایر 2323 یک سبد بخارپز قرار دارد که با استفاده از آن می توانید مواد غذایی را بخارپز کنید و از خوردن یک وعده غذایی سالم و خانگی لذت ببرید.

با استفاده از زودپز دوقلو روگازی مایر 2323 می توانید انواع خورشت، سبزیجات، گوشت ها، حبوبات، برنج و پلو، ته دیگ، غذاهای سرخ شده، غذاهای آبپز و بخارپز را آماده کنید و کاربرد و کارایی این محصول بهره ببرید.

خرید اینترنتی زودپز دوقلو روگازی مایر مدل MR2323:

برای خرید این محصول از وب سایت رسمی بازرگانی گلستان،درصورت نیاز به مشاوه  برای ثبت سفارش و یا مشکل فنی سایت با ما تماس بگیرید:  09177509110

ساعت تماس : 9-13     17-21

برای مشاهده قیمت و خرید زودپز روگازی، از دسته بندی پلوپز و آرام پز و هواپز و زودپز دیدن کنید و به مقایسه و خرید انواع انها اقدام کنید.

 

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

برند

maier

رنگ بندی

استیل مشکی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زودپز روگازی 7و 5 لیتری مایر مدل Maier MR-2323”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.