سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR228

ویژگی های سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR228:

Princely PR228 Professional Hair Dryer

  • توان 2200 وات
  • دکمه تنظیم حرارت
  • سری متمرکز کننده
  • دارای فناوری تولید یون
  • دارای باد سرد

تماس بگیرید

ناموجود

7 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

قیمت و خرید سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR228

با خرید سشوار پرنسلس 228 زیبایی و درخشش موهایتان را دو چندان کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

اگر دارای موهای کم‌پشت هستید، با سشوار به آن‌ها حجم دهید و اگر ازموهای مجعد خود خسته شده‌اید، به راحتی آن‌ها را صاف کنید .

هر دو را با این سشوار به راحتی می توانید انجام دهید.

سشوار پرنسلی pr228at

برند پرنسلی علاوه بر محصولات حرفه ای که تولید می کند، درصدد تولید سشوار حرفه‌ای PR228 برآمد.

این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد، که به‌این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و خشک شدن موها را سریع می کند.

جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها خواهد شد.

محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است، که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. سشوارپرنسلی دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌هایAC و DC هستند.

موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بوده و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد، که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.

قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است.

این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.

از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری‌ پخش‌کننده اشاره کرد، که با استفاده از آن‌ می‌توان حجم موها را افزایش داد. در انتها باید گفت PR228، محصولی مناسب برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها است.

قیمت سشوار پرنسلی مدل pr228at

این سشوار از قیمت مناسبس برخورداراست و در سایت بازرگانی گلستان می توانید با کمترین حاشیه سود ممکن آن را تهیه کرده و از اصل بودن و کیفیت و گارانتی اطمینان داشته باشید.

سشوار پرنسلی مدل pr228at حرفه ای می باشد و مناسب آرایشگاه است؛ و یا افرادی که موهای بلندی دارند از این سشوار می توانند استفاده کنند. زیرا این سشوار می تواند تایم طولانی روشن باشد و دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد.

ویژگی های سشوار پرنسلی مدل pr228at

سشوار حرفه ای پرنسلی دارای توان ۲۲۰۰ وات می باشد و نوع موتور آن AC است؛ که سشوار حرفه ای محسوب می شود و بسیار مناسب سالن های زیبایی است.

سشوار پرنسلی حرفه ای دارای کابلی ۲.۵ متری است، که می توانید از آن در حالت ایستاده استفاده نمایید و یا در زمان استفاده می توانید سشوار را به راحتی حرکت دهید.

جنس بدنه این سشوار خوب پلاستیک مقاوم می باشد، که داغ نمی شود و به هنگام استفاده موجب آسیب دست شما نخواهد شد.

سشوار پرنسلی دارای باد سرد می باشد، که از سوختگی سر و گردن شما جلوگیری می کند. در هنگام استفاده مداوم از سشوار، می توانید از این امکان استفاده نمایید و حالت موهایتان را تثبیت نمایید.

این سشوار دارای فناوری یون ساز می باشد که با این امکان بسیار سریعتر تارهای مو خشک می شود. همچنین چربی تارهای مو نیز حفظ خواهد شد.

از قابلیت های این سشوار حرفه ای پرنسلی داشتن فیلتری است، که قابلیت جدا شدن را دارد و می توانید براحتی آن را جدا نموده و نظافت نمایید.

این سشوار به رنگ قرمز می باشد و بسیار زیبا است؛ و می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد و انتخابی شایسته برای آرایشگاه یا منزل شما باشد.

قابلیت دیگری که در سشوار حرفه ای پرنسلی PR228 وجود دارد، تولید باد سرد است. این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موهای شخص مصرف کننده می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده نمایند.

از اقلام همراه سشوار حرفه ای پرنسلی PR228 ، می‌توان به سری‌ پخش‌کننده اشاره کرد که با استفاده از آن‌ می‌توان حجم موها را افزایش داد.

محافظت از چربی داخل تارهای مو، از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است؛ که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد.

به طور کلی سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف AC و DC هستند. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بوده است.

همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد، که دارای موهایی بلند می باشند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.

خرید اینترنتی سشوار پرنسلی 228:

برای خرید این محصول از وب سایت رسمی بازرگانی گلستان،درصورت نیاز به مشاوه  برای ثبت سفارش و یا مشکل فنی سایت با ما تماس بگیرید:  09177509110

ساعت تماس : 9-13     17-21

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

برند

princely

رنگ بندی

قرمز

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR228”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.