غذا ساز 9 کاره GOSONIC مدل GFP-890

ویژگی های غذا ساز 9 کاره GOSONIC مدل GFP-890:

Gosonic GFP-890 food processor

  • توان غذاساز: 500 وات
  • تعداد تنظیمات سرعت غذاساز : دو سرعته
  • جنس تیغه غذاساز: استیل
  • ظرفیت مخلوط کن غذاساز: 2 لیتر
  • جنس پارچ مخلوط کن غذاساز : شیشه
  • آب مرکبات گیری غذاساز: دارد
  • آبمیوه گیری غذاساز: دارد
  • چرخ گوشت غذاساز: ندارد
  • آسیاب غذاساز: دارد
  • تعداد دیسک رنده : 3عدد
  • پوره ساز و رب ساز: دارد
  • ساخت چین
  • گارانتی شش ماه

۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

7 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

 قیمت و خرید غذا ساز برقی 9 کاره برند گوسونیک مدل Gosonic GFP-890:

 

قیمت وخرید غذا ساز 9 کاره GOSONIC مدل GFP-890

 

با خرید غذاساز برقی 9 کاره برند گوسونیک مدل Gosonic GFP-890 یک وسیله بسیار عملی و کارآمد برای تهیه غذاهای شگفت‌انگیز در آشپزخانه شماست. با این غذاساز چندمنظوره، میتوانید به نحوه‌ای ساده و سریع به تمامی نیازهای آشپزی خود بپردازید. از برش، هم زدن، رنده کردن و خرد کردن مواد خام تا تهیه آردها، خمیرها، سس‌ها و پوره‌های مختلف، همه اینها با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

غذاساز Gosonic GFP-890 با طراحی برجسته و جذاب، به شما امکان می‌دهد تا به آسانی انواع غذاهای خوشمزه و سالم را تهیه کنید. با قدرت و کارایی موتور برتر آن، تمامی کارها با دقت و سرعت بالا انجام میشوند. برش‌های یکنواخت و دقیق، آردها و خمیرهای متناسب و بدون گودبرداری، تنها بخشی از ویژگی‌های برتر این وسیله هستند.

با استفاده از غذاساز Gosonic GFP-890، زمان و انرژی خود را بهینه کنید. برنامه‌های پیش‌فرض موجود در این مدل، به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات مورد نیاز برای هر نوع غذا را انجام دهید و با چند کلیک ساده، غذاهای لذیذ و متنوعی را تهیه کنید. با کیفیت ساخت برتر و عملکرد قوی غذاساز Gosonic GFP-890، قیمت آن به ارزش خود دارایی میباشد.

پس با انتخاب غذاساز برقی 9 کاره برند گوسونیک مدل Gosonic GFP-890، شما قادر خواهید بود به راحتی و با کیفیت بالا انواع غذاهای خانگی خود را تهیه کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش از آشپزی حرفه‌ای را در آشپزخانه خود داشته باشید. این غذاساز با طراحی منحصر به فرد و عملکرد برتر، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی و با نتایج عالی، بهترین غذاها را بپزید و لذت ببرید.

مشخصات و قابلیت‌های غذاساز چندکاره گوسونیک GFP-890

ما در اینجا قصد داریم شما را بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی غذاساز گوسونیک GFP-890 آشنا کنیم لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

  1. غذاساز گوسونیک مدل GFP-890 با جنس بدنه ساخته شده از پلاستیک مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار با وزن کلی 9 کیلوگرم و ابعاد استاندارد، کار کردن و جابجایی با این دستگاه را بسیار راحت کرده است.
  2. غذاساز با قدرت 500 وات توان مصرفی بالایی دارد و امکان سرعت موتور با تنظیم 2 حالت را برای کار کردن با دستگاه جهت استفاده روزانه بسیار کاربردی کرده است.
  3. عملکرد PULSE تعبیه شده در دستگاه برای استفاده کاربردی‌تر شما از غذاساز قرار گرفته است. شما با استفاده از این عملکرد می‌توانید مواد درون غذاساز را با سرعت لحظه‌ای بیشتر و با همان میزانی که مد نظرتان است آماده کنید.
  4. جنس تیغه غذاساز و مخلوط کن از استیل ضد زنگ ساخته شده است که بسیار تیز و برنده است و همچنین مقاومت بالایی در برابر مواد غذایی سفت دارد و به راحتی امکان خرد و مخلوط کردن مواد غذایی را به شما می‌دهد.
  5. مخلوط کن غذاساز با پارچ شیشه‌ای و ظرفیت 2 لیتر، حجم مناسبی از نوشیدنی را در هر بار استفاده از مخلوط کن به شما می‌دهد. به طوری که این پارچ گنجایش 6 تا 8 لیوان را دارد که ظرفیت بسیار مناسبی برای دورهمی‌ها می‌باشد.
  6. صفحه آب مرکبات گیری برای تهیه انواع آب پرتقال، آب نارنج، آب لیموی تازه خانگی بسیار کاربردی می‌باشد و با استفاده از این قابلیت می‌توانید در منزل و بدون نگرانی آب مرکبات تازه را برای استفاده خود و خانواده‌‎تان تهیه کنید.
  7. تعداد 3 عدد دیسک رنده ریز، درشت و نگینی برای تهیه مواد اولیه سالاد، خوراک، سوپ و غذاها بسیار کاربردی می‌باشد و امکان خرد کردن یکدست مواد را در زمانی بسیار کوتاه فراهم می‌کند.س
  8. آبمیوه گیری غذاساز یکی دیگر از اقلام کاربردی همراه غذاساز گوسونیک می‌باشد. شما با استفاده آبمیوه گیری این غذاساز دیگر نیاز به تهیه دستگاه آبمیوه گیری به طور جداگانه نخواهید داشت و با این غذاساز به راحتی می‌توانید آب هر نوع میوه‌ای را با کیفیت بالا و اطمینان از تازه بودن تهیه کنید.
  9. پایه‌های ضد لغزش غذاساز گوسونیک مدل GFP-890 امکان استفاده از دستگاه را در هر جایی از آشپزخانه فراهم می‌کند و امکان استفاده از دستگاه را با امنیت بالا و بدون لرزش ممکن می‌کند.
  10. صفحه امولسیون ساز برای تهیه انواع سس، همزدن تخم مرغ، پوره و مواد خوراکی بسیار نرم کاربرد دارد.
  11. با استفاده از همزن و خمیر زن غذاساز می‌توانید هر نوع کیک، شیرینی و نانی را به صورت کاملا حرفه‌ای تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

عملکرد پالس

عملکرد توربو (Turbo) حالت «توربو» (Turbo)، یکی از نام‌آشناترین قابلیت‌های موجود در انواع لوازم برقی، به‌ویژه خانگی است. توربو، یک قابلیت ویژه است که عموما با فشار دادن یک دکمه، فعال یا غیرفعال می‌شود. به‌طورکلی، با فعال کردن قابلیت توربو در لوازم برقی به‌ویژه خانگی، دستگاه مورد نظر، بدون در نظر داشتن شرایط محیطی، در بالا‌ترین میزان عملکرد ممکن‌اش قرار می‌گیرید. لازم به ذکر است که فعال بودن این قابلیت‌، با محدودیت‌هایی از جمله زمان و بالا رفتن مصرف برق هم همراه است. به‌طورکلی، توربو یک قابلیت بسیار کاربردی است که در صورت نیاز به رسیدن حداکثر توان دستگاه مورد نظر در مدت‌زمان محدود، می‌توان آن را به فعال کرد.

غذا ساز برقی 9 کاره برند گوسونیک مدل Gosonic GFP-890

خرید اینترنتی غذا ساز برقی 9 کاره برند گوسونیک890:

برای خرید غذاساز برقی 9 کاره گوسونیک از وب سایت رسمی بازرگانی گلستان،درصورت نیاز به مشاوه  برای ثبت سفارش و یا مشکل فنی سایت با ما تماس بگیرید:  09177509110

ساعت تماس : 9-13    17-21

برای مشاهده قیمت وغذاساز روگازی، از دسته بندی غذاساز دیدن کنید و به مقایسه و خرید انواع انها اقدام کنید.

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

برند

GOSONIC

رنگ بندی

طوسی مشکی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذا ساز 9 کاره GOSONIC مدل GFP-890”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.