ماگ سرامیکی درب دار کیوت

اندازه: بزرگ

جنس: سرامیک شبیه چینی

رنگ: زرد، آبی، سبز، صورتی، گلبه‌ای

مناسب برای نوشیدنی گرم و سرد

۲۲۰,۰۰۰ تومان

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

ماگ سرامیکی درب دار کیوت

اگر تا به حال وقت زیادی را صرف انتخاب هدیه برای عزیزانتان می‌کردید باید بگویم که قصد داریم به این اتفاق خاتمه دهیم. انتخاب ماگ سرامیکی درب دار کیوت به فکر کردن‌های مداوم شما برای انتخاب یک هدیه‌ مناسب خاتمه می‌دهد. و خیال شما را از انتخاب یک هدیه‌ی مناسب آسوده می‌کند.

این ماگ کیوت را می‌توانید برای عزیزانتان در هر سن و سالی که هستند خریداری کرده و یکبار دیگر به آن‌ها نشان دهید که چقدر برایتان ارزشمند هستند.

ویژگی‌های ماگ سرامیکی درب دار کیوت

این ماگ از سرامیکی مرغوب و مشابه ظروف چینی تولید شده است که خیال شما را از بابت کیفیت خوب این محصول مطمئن می‌کند.  این ماگ سرامیکی کیوت مجهز به درب سرامیکی و قاشق در همراه خود بوده است که شما را از هر نوع وسیله‌ی دیگری در کنار خود بی‌نیاز می‌کند.

ماگ سرامیکی کیوت به دلیل دربی که به همراه دارد و همچنین جنس خوبی که دارد به خوبی می‌تواند دمای نوشیدنی‌ها را حفظ کرده و برای شما در موارد زیادی مفید واقع شود. این ماگ درب دار می‌تواند به عنوان ماگ بسیار مناسبی برای انواع دمنوش‌ها نیز شناخته شود.

مقاومت این ماگ در برابر گرما بسیار خوب است و می‌‌توان از این ماگ بدون نگرانی برای سرو گرمترین نوشیدنی‌ها و نیز نوشیدنی‌های سرد استفاده کرد.

ویژگی‌های ظاهری ماگ سرامیکی درب دار کیوت

طراحی این ماگ به قدری زیبا و بامزه است که هر شخصی را مجذوب خود می‌کند. توصیه می‌کنم که اگر قصد دارید این ماگ را به عنوان هدیه برای کسی خریداری کنید به فکر یکی از این ماگ‌ها برای خودتان نیز باشید. به طور حتم دل کندن از چنین ماگ زیبا و بامزه‌ای برایتان سخت خواهد بود. از ویژگی‌های بارز این محصول زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به خوبی خود را نشان داده‌اند.

  • اندازه‌ی ماگ سرامیکی کیوت

اندازه‌ی این ماگ به طور کلی بزرگ است و بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که عادت به سرو نوشیدنی‌ها با حجم بیشتری دارند.

  • رنگ‌بندی ماگ سرامیکی درب دار کیوت

این ماگ در رنگ‌های متنوع و زیبایی در فروشگاه بازرگانی گلستان وجود دارد که توجه افراد را به طور ویژه‌ای به سمت خود می‌کشاند. شما عزیزان می‌توانید این ماگ زیبا را در رنگ‌های سبز، زرد، آبی، صورتی و گلبه‌ای با طرح‌های رنگین کمان و حیوانات تهیه کنید.

  • جنس قاشق ماگ سرامیکی کیوت

همانطور که گفتم این ماگ یک قاشق کاربردی به همراه خود دارد که از جنس استیل بوده و به خوبی شما را در میل کردن یک نوشیدنی دلنشین یاری خواهد کرد. از این قاشق می‌توانید برای حل کردن نبات و یا دیگر مواد در نوشیدنی خود به خوبی استفاده کنید.

 

قیمت ماگ سرامیکی درب دار کیوت

این ماگ سرامیکی از قیمت بسیار مناسبی برای هدیه دادن به خود و عزیزانتان برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید این ماگ سرامیکی درب دار کیوت را تنها با مبلغ 220000 تهیه کنید و خود یا عزیزانتان را از هدیه گرفتن چنین ماگ زییایی شاد کنید. اگر با خود فکر کنید که قیمت این محصول بالاست به شما می‌گوییم که شما لایق بهترین‌ها هستید و خود را از این هدیه‌ی زیبا محروم نکنید این قیمت در برابر ارزش شما ناچیز است.

خرید اینترنتی ماگ سرامیکی درب دار کیوت

برای خرید این ماگ کیوت می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از چند روز این محصول را با بیشترین کیفیت درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین اگر شما عزیزان قادر به انتخاب این ماگ زیبا و کیوت نشده‌اید می‌توانید جهت خرید ماگ‌های سرامیکی دیگر موجود در فروشگاه بازرگانی گلستان دیدن کرده و انتخاب خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید.

 

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ سرامیکی درب دار کیوت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.