بازگشت به محصولات
جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 سفید
جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 قیمت اصلی ۵,۰۹۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان است.

ماگ سرامیکی متوسط سفید مشکی

 

رنگ: سفید و مشکی

اندازه: متوسط

جنس: سرامیک سبک

مناسب برای نوشیدنی سرد و گرم

۸۵,۰۰۰ تومان

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

ماگ سرامیکی متوسط سفید و مشکی

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که در یک عصر پاییزی چای خود را در لیوان شیشه‌ای ریخته باشید تا با لذت آن را در کنار شومینه نوش جان کنید. اما وقتی لیوان را در دستانتان گرفته‌اید دمای لیوان به قدری بالا باشد که نتوانید آن را در دست نگه دارید. ماگ سرامیکی متوسط فروشگاه بازرگانی گلستان می‌‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای سرو نوشیدنی‌های گرم شما در منزل باشد.

موارد استفاده‌ی ماگ سرامیکی متوسط سفید و مشکی

با خرید ماگ سرامیکی متوسط شما از داشتن هر استکان و لیوانی برای نوشیدنی خود به نیاز خواهید شد. این ماگ سرامیکی نه به کوچکی استکان است و نه به بزرگی لیوان. اما شما می‌توانید از این لیوان هم به عنوان یک استکان چای خوری شخصی خود در خانه استفاده کنید و هم به عنوان یک لیوان که می‌توانید برای انواع نوشیدنی‌های خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که حتی می‌توانید از این ماگ سرامیکی به عنوان یک کاپ قهوه نیز استفاده کنید.

ویژگی ظاهری ماگ سرامیکی متوسط سفید و مشکی

این ماگ سرامیکی متوسط در فروشگاه در دو رنگ سفید و مشکی قابل خریداری است. با در دست گرفتن این ماگ‌ها متوجه‌ی تضاد زیبایی در این بین خواهید شد. ماگ سرامیکی متوسط سفید، با بدنه‌ی زیبا و سفید رنگی که دارد شما را مات و مبهوت نقش و نگار منظم گل‌ مانندی که در قسمت بالایی ماگ وجود دارد خواهد کرد.

رنگ مخالف بین بدنه‌ی ماگ سرامیکی و درون آن یک پارادوکس زیبا را برای این ماگ‌های سرامیکی ایجاد کرده است. بنابراین در می‌یابیم که رنگ درون ماگ سفید، مشکی بوده و رنگ درون ماگ سرامیکی مشکی، سفید است. همچنین باید گفت که طرح‌های موجود در قسمت بالای ماگ سرامیکی مشکی کمی متفاوت‌تر از ماگ سفید است که همین طراحی این دو رنگ را به خوبی از هم متمایز می‌کند.

ویژگی‌های ماگ سرامیکی  متوسط مشکی و سفید

این ماگ‌های سرامیکی از با کیفیت‌ترین مواد موجود در بازار و معتبرترین تولیدی‌ها خریداری شده‌اند. این ماگ سرامیکی با اندازه‌ی مناسبی که دارد برای هر نوشیدنی مناسب است. به خوبی می‌توان این ماگ را برای سلیقه‌های گوناگون استفاده کرد. ماگ سرامیکی متوسط به دلیل مواد سازنده‌ی خوبی که دارد می‌تواند دمای نوشیدنی‌ها را به صورت خوبی نگه دارد و دمای کمی را در بدنه‌ی خود پخش کند.

این ماگ سرامیکی مطابق با شکل دست شما طراحی شده و راحتی ویژه‌ای را به دستان شما خواهد بخشید.

قیمت ماگ سرامیکی متوسط مشکی و سفید

این ماگ در میان ذنیای ماگ‌ها از قیمت مناسبی برخوردار است. با یک قیمت مناسب می‌توان یک ماگ سرامیک با یک اندازه‌ی مناسب و طراحی خوب و رنگ دل‌نشین داشت.  از این ماگ به خوبی می‌توان در مصارف شخصی خود و خانواده استفاده کرد و در عصر پاییزی با خیالی آسوده در کنار شومینه به نوشیدن یک چای مشغول شد. همانطور که گفتیم این ماگ در برابر مزایای زیادی که دارد با قیمت محدود و فقط با 85000 تومان قابل خریداری است و شما با پرداخت همین قیمت ناچیز می‌توانید صاحب این ماگ زیبا شوید.

شما عزیزان می‌توانید با ثبت خرید ماگ سرامیکی متوسط به راحتی این ماگ زیبا را دریافت کرده و با خیالی آسوده از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید. از دیگر مزایای این ماگ این است که شما می‌توانید این ماگ را با یک قیمت مناسب به افراد هدیه داده و آن‌ها را از دریافت چنین هدیه‌ی زیبایی خوشنود سازید. همچینین شما عزیزان می‌توانید برای پیدا کردن ماگ مناسب خود به صفحه‌ی ماگ‌ها مراجعه کرده و به شیوه‌ای آسان‌تر ماگ مورد نیاز خود را از فروشگاه بازرگانی گلستان پیدا کنید.

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ سرامیکی متوسط سفید مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.