بازگشت به محصولات
جارو برقی فیلیپس FC9176/01 
جارو برقی فیلیپس FC9176/01 قیمت اصلی ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۰,۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

مشخصات جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

قدرت: 2000 وات

رنگ: مشکی و سفید

نوع مخرن: کیسه دار

حجم مخزن: 6 لیتر

داری نشانگر وضعیت

مجهز به برس چند منظوره

طول سیم: 6.7 متر

دارای لوله تلسکوپی

گرید مصرف انرژی A

 

شناسه محصول: نامعلوم

قیمت اصلی ۵,۰۹۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان است.

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ارسال برای شهر شیراز رایگان میباشد.

ارسال رایگان(شیراز) و تیپاکس(سایر شهرها)

هزینه ارسال سایر شهرها با مشتری

  • ارسال سریع و امن

ارسال همه محصولات به آدرس تعیین شده، 2 الی 3 روز

ارسال با سیستم حمل و نقل تیپاکس

  • تضمین کیفیت
  • ضمانت بازگشت وجه

روش های پرداخت: درگاه پرداخت بانک ملت - درگاه پرداخت زرین پال - کارت به کارت

توضیحات محصول

جارو برقی Turbo 2000

در حال حاضر یکی از لوازم ضروری هر خانه و کاشانه جارو برقی است. در میان برندهای گوناگون جارو برقی، برند پارس خزر به خوبی توانسته به عنوان یک برند ایرانی نقش خود را در تولید جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 ایفا کند. اگر به دنبال خرید یک جارو برقی ایرانی و با کیفیت باشید قطعا جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 گزینه‌ی خوبی برای شماست. این جارو برقی به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین جارو برقی‌های پارس خزر معرفی شده و یکی از محصولات خوب برای یک نظافت راحت و اساسی است.

ویژگی‌های جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

این جارو برقی به عنوان یک جارو برقی ایرانی ویژگی‌های زیادی دارد که او را از دیگر جارو برقی‌های هم رده‌ی خود متمایز می‌کند. از ویژگی‌های این جارو برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این جارو برقی از جارو برقی‌های پر فروش پارس خزر است که دارای یک مخرن 6 لیتری است. این مخزن بزرگ به شما امکان این را می‌دهد تا به راحتی به یک پاکسازی عمیق در خانه مشغول شوید.
  • جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 با کیسه‌های یکبار مصرف قابل استفاده است. همین ویژگی شما را از شست و شوی کیسه‌ی جارو برقی بی نیاز می‌کند.
  • توان بالای این جارو برقی یک مکش عالی را با توان 2000 وات به شما ارائه می‌دهد تا قادر باشید حتی کوچک‌ترین ذرات را نیز جمع آوری کنید.
  • یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی این جارو برقی پارس خزر مجهز بودن به سیستم نشان‌گر است که شما را از زمان تعویض کیسه‌ی جارو برقی آگاه می‌کند. به کمک این ویژگی دیگر نگران استفاده از جارو برقی در هنگام پر بودن کیسه‌ی آن نباشید.
  • طول زیاد سیم جارو برقی توربو پارس خزر ، شما را به خوبی در نظافت یک مکان بزرگ یاری خواهد کرد. طول سیم این جارو برقی چیزی حدود 6.7 متر است. با این طول سیم مناسب شما قادر خواهید بود تا شعاع 6 متری خود را به دقت جارو بکشید.
  • فراموش نکنید که مکش این جارو برقی را می‌توانید خودتان تنظیم کنید. شما می‌توانید بسته به نیازتان تنظیم کنید که الان به چه قدرت مکشی نیاز دارید و آن را مطابق با سلیقه‌ی خود انجام دهید.
  • ناگفته نماند که این جارو برقی به سیستم خودکار جمع کننده سیم مجهز است. شما با زدن فقط یک دکمه قادرید همه‌ی 6 متر سیم این جارو برقی را به طور خودکار جمع آوری کنید.
  • ظاهر زیبا و طراحی جذاب این جارو برقی فراموش نشدنی است. ظاهر جذاب جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 شما را در یک نظافت لذت بخش به خوبی یاری خواهد کرد.
  • این جارو برقی زیبا در دو رنگ مشکی و سفید در فروشگاه بازرگانی گلستان قابل خریداری می‌باشد

این محصول به خوبی نیاز شما را به یک دستیار خوب در نظافت برطرف خواهد کرد. همچنین با این محصول نظافت را لذت بخش‌تر از پیش تجربه خواهید کرد.

قیمت جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

برند پارس خزر همه‌ی ویژگی‌های خوب را یکجا و با یک قیمت مناسب در جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 ارائه داده است. این جارو برقی بر خلاف ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از قیمت فوق‌العاده‌ای در بازار برخوردار است و شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت این محصول را از فروشگاه لوازم خانگی بازرگانی گلستان تهیه کنید.

خرید اینترنتی جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

برای خرید اینترنتی جارو برقی پارس خزر Turbo 2000 شما عزیزان می‌توانید به آسانی سفارش خود را  به صورت اینترنتی و یا تلفنی از فروشگاه بازرگانی گلستان دریافت کرده و با کمترین اتلاف وقت آن را دریافت کنید. شما با خرید این جارو برقی پارس خزر به خوب نیاز خود به یک جارو برقی زیبا و کارآمد را برطرف خواهید کرد و پاکیزگی را برای کاشانه‌ی خود به ارمغان خواهید آورد.

اطلاعات محصول

اطلاعات کلی

رنگ بندی

سفید, مشکی

دیدگاه مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی پارس خزر Turbo 2000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.